vaknade 05.30

och kan fan inte somna om..
asså jag fattar inte hur jag kan va så pigg!
jag vill sova, men jag är inte trött.
jag vaknade för och dricka ett glas vatten och nu kan
jag inte sova liksom!
äsch, men jag kommer nog vara rätt trött senare idag..
och det är ju inte kul, för jag lovade mamma att jag
skulle hjälpa henne och baka.
kul, eller inte.. för jag har bakat så det räcker till
min födelsedag, jul & nyår.
men nu sitter jag och tittar på MTV och typ är jättehungrig!
funderar på och göra varma mackor kanske om nån timme..
just nu har jag inget och göra, så jag kommer nog logga in på
facebook och sitta där och spela typ cityville ! (a).
Ps. JAG ÄR TRÖÖTT, fast ändå inte typ.. ;s

Alla kommentarer
Postat av: johanna<3

fin blogg du har

min: angelabc.blogg.se

gud va sööööt du e då!



XOXO Me

2011-01-07 @ 00:10:06
URL: http://angelabc.blogg.se/
Postat av: moni&jullan ♥

tack så mycket, :)

det värmer faktiskt!

du har också en jättefin blogg !!



kram

2011-01-07 @ 13:03:25
URL: http://jullanochmoni.blogg.se/

Här nere kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din msn/mejl ( publiceras ej)

Här kan du skriva din blogg.

Här under kan du skriva din kommentar.

Trackback
RSS 2.0