slutade tidigt,

annars skulle jag ha slutat nu.
men våran lärare var sjuk så att yvett sa att vi fick sluta!
ja..jag vet inte riktigt hur man stavar yvett, men jag stavar det som
jag tror det stavas typ.

men jag ser att jullan inte har uppdaterat på jättelänge..
och det är ju dåligt, för att det känns som att det bara är jag
som uppdaterar !! :o

bjuder på en fin bild också..




bilden är inte min, den är tagen från google!
men jag hade faktiskt ingen bild på denhär datorn.

nu ska jag snart gå..för jag har faktiskt lite bråttom nu!

jag ska bara berätta för er att jag sitter och kollar på tv och
ska snart fixa mig!




Alla kommentarer

Här nere kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din msn/mejl ( publiceras ej)

Här kan du skriva din blogg.

Här under kan du skriva din kommentar.

Trackback
RSS 2.0