nu har jag klippt mig

ja, och mamma tyckte inte att det syntes?
ahja, men jag gillade det i alla fall.
jag bryr mig inte vad hon tycker!
men i alla fall..
idag så slutade vi tidigt,
så jag, jullan och elin stack hem
och åt och sen så skulle vi till frisörsalongen
för att jag skulle klippa mig.
när jag hade klippt mig så var jag faktiskt nöjd..
då så gick vi till ica så att jag kunde köpa tuggummi
och sen gick vi till kiosken för och köpa klubbor (y'
efter det frös vi fett mycket, så att vi gick hem till
elin eftersom hon bodde närmast !
det var kul.. vi typ spelade något spel och sen när vi tröttnade på det
så spelade vi någon skitrolig kortlek..
och som vanligt så förlorade jag!
jag är skitdålig på och spela spel och sånt.
men nu ska jag säga till jullan och uppdatera,
det är ju bara jag som uppdaterar nu!

Alla kommentarer

Här nere kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din msn/mejl ( publiceras ej)

Här kan du skriva din blogg.

Här under kan du skriva din kommentar.

Trackback
RSS 2.0