Moni lever du ff?

Jag börjar undra lite om moni lever.
hon har faktiskt inte hört av sig på hela dagen&inte bloggat!
men jag hoppas att hon gör det annars blir det inte kul.
igår var det ju nyår, fett nice.
kom massa folk hit från stan som jag kanske har skrivit?
men iaf åkte skridskor, va la kul...men inte när jag trillade ;S
slog i röven så kan knappt sitta ner nu....!!!
B A J S
men det kunde varit värre.
tilde&jag lekte med min webbcam gjorde massa roliga filmer.
sen skulle hennes lillasyster vara med oxå, då blev det fett kul asså.
de åkte väl hem runt 1 tiden eller så, gick väl och la mig vid 2/halv 3.
men nu ska jag göra emmh det vet jag icke.
men blir väl något kul, eller jag vet jag ska äta glass från igår.
föresten mitt nyårs löfte är att inte äta godis!
LYCKA TILL MED DET JULLAN !
kan behövas...
näh men nu ska jag äta glass.
Puss / j. ♥

Alla kommentarer
Postat av: Annie

ja sak med sluta med godis ;'D<3

2011-01-01 @ 16:07:47
Postat av: Jullan&Moni ♥

Lycka till då! :D ♥

2011-01-01 @ 18:23:37
URL: http://jullanochmoni.blogg.se/

Här nere kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din msn/mejl ( publiceras ej)

Här kan du skriva din blogg.

Här under kan du skriva din kommentar.

Trackback
RSS 2.0