just me..

ja, och med rubriken så menar jag att det bara är jag som skriver
i denna blogg!
jullan verkar inte ha bloggat på läääääänge..
men idag har jag varit i skolan och snart ska jag gå till träningen!
eller, ja.. om typ 55 min (a'
vi tränade ju för första gången sedan julavslutningen i
söndags och jag fick så hemsk träningsverk efter det!
det var riktigt jobbigt faktiskt,
men nu sitter jag här och ska snart in på facebook en
stund också.
tror jag i alla fall!
ja, men nu ska jag bara slappa innan träningen..
bjuder på några gamla bilder (y'
jag vet att bilderna är vattenstämplade på min gammla blogg,
för att jag tog bilderna i somras..
men det gör inget, alla vet att det är mina bilder i alla fall ! (:
ja, jag har haft devote också.. men blogg.se är bättre enligt mig !! (a).
och sist men inte minst, en fin bild av sara
vi badar i hennes bubbelsak..
beundrar kvaliteten !! (not)

Alla kommentarer

Här nere kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din msn/mejl ( publiceras ej)

Här kan du skriva din blogg.

Här under kan du skriva din kommentar.

Trackback
RSS 2.0