i hate mornings.. (n)

jag har nyss vaknat faktiskt!
jullan sover säkert så att alla vet..
och nu ska jag typ fixa lite, äta frukost och massa sånt!
sen när jag är klar så kanske jag ska smsa jullan..
för jag är ju inte säker på att hon är vaken ju!
elin messade nyss, men jag fattade inte
riktigt vad hon menade!
men nu har jag och elin bestämt att vi ska va,
och jullan ska ju vara med såklart!
så det kanske blir lite bilder..
men..det ska liksom va en tävling på våran blogg snart!
så att vi måste fixa allt sånt också.
ååh, vet ni vad jag kom på?
det är faktiskt första natten jag sover hemma i år..
HIHI..
det låter rätt kul när man säger så..
eller.. ja?! -.-'
men nu ska jag nog fixa massor..
sen kanske jullan och elin kommer en stund
eller så kanske jag ska gå till någon av dom,
det har vi inte bestämt än.
men nu så ska jag gå!!
kram /m.

Alla kommentarer

Här nere kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din msn/mejl ( publiceras ej)

Här kan du skriva din blogg.

Här under kan du skriva din kommentar.

Trackback
RSS 2.0