god morgon!!

eller nått..
men, nej.. jag vaknade för en och en halv
timme sedan, men ändå!
idag har jag bara suttit och spelat på facebook..
rätt så tråkigt faktiskt, men jag har ju smsat jullan
och hon svarar inte som vanligt..
JO, nu gjorde hon det!
och hon skulle typ städa :(
men.. jag får titta på tv eller nått medan hon städar då..
fast sen om det tar för lång tid för henne och städa så
kommer vi ju typ inte hinna ses alls, för att hon typ
ska åka skridskor med elin.. ;s
kul liv, asså för mig då!
kommer bara få sitta hemma typ..
men nått ska jag nog hitta på.
juste.. jag ska fixa massa saker just nu!
måste gå..
kram /m.♥

Alla kommentarer

Här nere kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din msn/mejl ( publiceras ej)

Här kan du skriva din blogg.

Här under kan du skriva din kommentar.

Trackback
RSS 2.0