ben&jerry's

det är gott det!
jag och jullan ska snart ner till konsum och köpa glass.
WOHO !
ben&jerry's; VI ÄLSKAR !! ♥
nu ska jag sitta och vänta på att jullans ska byta sina lakan
och sen ska vi dra ut i kylan..
även fall det är plusgrader så är det faktiskt jättekallt!
vetnivad?
det ligger skumdelfiner på jullans skrivbord (a).
och jag fick inte smaka (n'
hon sa kanske sen!?
men jag tror inte det blir så!

en bra sak är att jag och jullan kanske ska kolla på film sen när vi kommer hem!
och en dålig sak är att skolan börjar imorgon! :'(
och sen har vi två prov nästa vecka!!!
förlåt för att jag skriver lite onödig fakta!
men.. det är verkligen jobbigt med skola..
jag tycker verkligen inte om de'
men nu ska jag och jullan njuta av den sista dagen på lovet.
det tycker jag att alla andra också ska göra !!!
bjussar på en några fina bilder som jag tog med jullan's webcam för
två veckor sedan !
haha, dom är verkligen inte seriösa..
jag borde lägga in en bild på jullan, men jag fick inte det!!
ÄSCH, jag gör det ändå !!
ja, den är lite konstig, men.. om ni inte ser, så försöker hon bita mig i örat !!! ;S

Alla kommentarer

Här nere kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din msn/mejl ( publiceras ej)

Här kan du skriva din blogg.

Här under kan du skriva din kommentar.

Trackback
RSS 2.0