ojdå...!

kanske lite uppdatering för mig och moni!
jag vet men vi har fixat bloggen och så som ni kanske se.
tack vare moni så ser den ut som den gör just nu alltså läcker.
men iaf har min dag varit tråkig eller ah morgonen har ju varit roligast hit tills.
stått två fkn timmar nere vid ica och sålt bingolotter fyfan.
så fkn drygt..........
bajs!
näh men nu ska jag inte sitta här och gnälla.
men ah nu ska jag städa rummet tills imon så de vågar komma in här.
tror inte ni vill veta hur dammigt det är.
men ha det bra, och gott nytt år. (om jag glömmer skriva det imon)
Puss / j ♥

Alla kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: tack så jätte mycket! :D

Eran blogg var jätte fin ! :D ♥

2010-12-30 @ 18:19:53
URL: http://mathildawelander.blogg.se/

Här nere kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din msn/mejl ( publiceras ej)

Här kan du skriva din blogg.

Här under kan du skriva din kommentar.

Trackback
RSS 2.0